Menu
Your Cart

Πολιτική Επιστροφών

Πολιτική Επιστροφών

· Πριν την επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει απαραίτητα να έχει προηγηθεί επικοινωνία με το τμήμα εξυπηρέτησης του tzivelekas.gr.

 ·  H επιστροφή θα πρέπει να πραγματοποιηθεί μέσα στο χρονικό διάστημα 14  ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του και να πληρούνται προϋποθέσεις επιστροφής (π.χ. το προϊόν να μην έχει να ανοιχθεί και να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση. Για τον λόγο αυτό προτείνουμε την αποστολή του προϊόντος σε κατάλληλη συσκευασία - όχι φάκελο). 

·  Οι επιστροφές θα πρέπει να πραγματοποιούνται με εταιρεία ταχυμεταφορών και όχι με το ταχυδρομείο. Τα έξοδα της μεταφορικής εταιρείας καλύπτονται από τον πελάτη, εκτός και αν  η επιστροφή αφορά ελαττωματικό προϊόν ή λάθος στην εκτέλεση της παραγγελίας από πλευράς μας.

 ·  Στην περίπτωση χρησιμοποίησης του προϊόντος ή αλλοίωσης της αρχικής τους συσκευασίας, δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή.

 · Οι επιστροφές των χρημάτων σας γίνονται σε διάστημα εντός 30 ημερών από την επιστροφή και παραλαβή των προϊόντων από την εταιρία μας.

 ·  Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου, πρέπει η επιστροφή να γίνεται με δελτίο αποστολής.

 ·  Σε περίπτωση που η επιστροφή δε γίνει μέσα στο χρονικό διάστημα 14  ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής τους ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, το tzivelekas.gr έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους.

 Η διεύθυνση στην οποία θα επιστραφούν τα προϊόντα είναι:

 

Ν. Μπελογιάννη 66, Πειραιάς, Τ.Κ. 18542

  

Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος ή λάθους αποστολής, προχωρούμε σε αντικατάσταση ή σε επιστροφή χρημάτων που αντιστοιχούν στην αξία των προϊόντων, ακολουθώντας την παρακάτω Διαδικασία Επιστροφής:

 · Συσκευάζετε και στέλνετε το πακέτο με τα προϊόντα με την συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών του φαρμακείου μας (ACS Courier) και με χρέωση παραλήπτη. Μέσα στο πακέτο αποστολής, θα έχετε τοποθετήσει σημείωμα στο οποίο να μας γνωστοποιείτε το πρόβλημα που έχει προκύψει με το επιστρεφόμενο προϊόν, καθώς και την απόδειξη αγοράς.

 · Εφόσον ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, προχωρούμε σε σχετική αντικατάσταση ή πίστωση του αντίστοιχου ποσού σε τραπεζικό σας λογαριασμό, εφόσον η αρχική πληρωμή είχε γίνει με αυτόν τον τρόπο.

 · Σε περίπτωση που το πακέτο φτάσει και αποδεικνύεται ότι δεν ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, το προϊόν δε θα γίνεται δεκτό. Θα επιστρέφεται στον πελάτη και τα έξοδα μεταφοράς θα βαραίνουν τον ίδιο.

 · Στο φυσικό κατάστημα: καλείτε στο τμήμα εξυπηρέτησης για να προηγηθεί συνεννόηση και παραγγελία του προϊόντος που θα αντικατασταθεί. Εν συνεχεία, φέρνετε το προϊόν στο χώρο στο κατάστημα μαζί με την απόδειξη αγοράς και αφού γίνει έλεγχος για να διαπιστωθεί ότι ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, γίνεται επιστροφή της αξίας του προϊόντος/των προϊόντων στο ίδιο μέσο πληρωμής με το οποίο ολοκληρώσατε την παραγγελία.  

 

Σε περίπτωση αλλαγής με επιθυμία του πελάτη:

 ·  Η επιστροφή θα πρέπει να πραγματοποιηθεί μέσα στο χρονικό διάστημα 14  ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του και να πληρούνται προϋποθέσεις επιστροφής (π.χ. το προϊόν να μην έχει να ανοιχθεί και να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση. Για τον λόγο αυτό προτείνουμε την αποστολή του προϊόντος σε κατάλληλη συσκευασία, όχι φάκελο).  

 ·  Τα έξοδα της επιστροφής καλύπτονται από την πλευρά του πελάτη. Προσοχή: η αποστολή μπορεί να γίνει με εταιρία ταχυμεταφορών και όχι απλό ταχυδρομείο.

 ·  Το δέμα που θα επιστρέψετε θα πρέπει να συνοδεύεται με μια φωτοτυπία της απόδειξης και τον κωδικό ή τους κωδικούς με τον οποίο ή τους οποίους θέλετε να αντικατασταθεί. 

 · Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, μας αποστέλλεται τον τραπεζικό σας λογαριασμό (σε περίπτωση που η αρχική πληρωμή είχε πραγματοποιηθεί με κατάθεση ή αντικαταβολή).

 ·  Αφού πραγματοποιηθεί o σχετικός έλεγχος από το αρμόδιο τμήμα και πληρούνται οι προϋποθέσεις επιστροφής, προχωρούμε στην αντικατάστασή του ή στην επιστροφή των χρημάτων.